Subject: LC0982, IP7057 Aiandi kinnistu peakaitsme suurendamine Voorepalu külas Kanepi vallas Põlvamaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 14:24:39 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti, mille kohaselt lahendatakse Aiandi
kinnistu peakaitsme suurendamine Voorepalu külas Põlvamaal. Projekti
raames rekontsrueeritakse ka õhuliin Maaritsa külas, mis ristub riigiteega
nr 18136.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.